WR: Cyfrowe kolekcje dla fanów08.12.2021
TweetInnowacja leży u podstaw nieustannego zaangażowania World Rugby w przyciąganie nowych widzów do rugby na całym świecie, przy jednoczesnym pogłębianiu więzi z istniejącymi fanami.
Wspierając tę misję, World Rugby z przyjemnością ogłasza, że uruchomiło proces zapytania o informacje (RFI-Request For Information) dla zainteresowanych stron, aby dołączyły do jego starań umożliwiając sportowi dotarcie i przyciągnięcie nowych odbiorców na całym świecie. Zainteresowane strony opracują plan wspólnego rozwoju (NFT-non-fungible token), który umożliwi rugby dotarcie i przyciągnięcie nowych odbiorców poprzez zabawną, wyjątkową i wciągającą ofertę w całym spektrum przedmiotów kolekcjonerskich, tokenów kibica i innych gadżetów z Pucharu Świata w rugby mężczyzn i kobiet. World Rugby ma doskonałe i wyjątkowe miejsce, aby wykorzystać moc swoich rozległych, wielojęzycznych platform i globalnego zasięgu cyfrowego, aby zapewnić naprawdę wciągającą, zabawną i wyjątkową okazję do zbliżenia się do rugby, jego wydarzeń i gwiazd.
Poprzez RFI, który można tutaj [kliknij], World Rugby ma na celu zidentyfikowanie partnerów, którzy podzielają jego wizję globalnego wzrostu, odblokowując nowe dochody do reinwestowania w ten sport na wszystkich poziomach, jednocześnie ułatwiając głębsze połączenie z rodziną rugby, zwłaszcza z następnym pokoleniem uczestników i fanów.
Dyrektor generalny World Rugby, Alan Gilpin, powiedział: Zgodnie z naszym nowym planem strategicznym chcemy nawiązać głębszą więź z rodziną rugby, która wykracza poza nasze kanały społecznościowe i cyfrowe. Jesteśmy naprawdę podekscytowani, że odkrywamy nowe sposoby zapewniania fanom zabawnych, wciągających i wyjątkowych okazji, aby jeszcze bardziej zbliżyć się do sportu, w tym w obszarze rozwoju cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich. Regularnie kontaktujemy się z naszymi fanami, aby uzyskać ich opinie, słuchaliśmy i działamy. Cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie to najbliższa przyszłość zaangażowania fanów sportu i odnoszą ogromny sukces w głównych amerykańskich sportach i zyskują popularność na całym świecie. Jesteśmy doskonale przygotowani do przyłączenia się i przewodzenia rewolucji w sporcie. W ramach tego procesu RFI chcemy uwolnić potencjał naszych ogromnych archiwów Pucharu Świata w Rugby dla mężczyzn i kobiet, aby umożliwić fanom posiadanie części historii naszego sportu, między innymi poprzez szereg ograniczonych cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich. Nie możemy się doczekać odpowiedzi na ten proces.
Dyrektor ds. przychodów i zaangażowania fanów w World Rugby, Richard Heaselgrave, dodał: Kładziemy większy niż kiedykolwiek wcześniej nacisk na rolę cyfrowych produktów i usług oraz większy imperatyw strategiczny dotyczący wydajności komercyjnej, aby wspierać największych interesariuszy gry, jednocześnie budując autentyczny globalna społeczność. Postrzegamy nowe produkty cyfrowe jako kluczowy sposób wspierania rozwoju gry w krytycznym momencie historii rugby i łączenia World Rugby z nową generacją fanów.
Zainteresowane strony mają czas do 24 grudnia 2021 r. na złożenie odpowiedzi.
Źródło: World Rugby